67 minuters frivilligt arbete för Mandela

Idag har jag ägnat 67 minuter åt frivilligt arbete. Visst är det en bra present till en person som gjort så mycket för världen och sig själv.

Själv har jag så här i efterhand, inte ägnat mig åt några grandiosa projekt. Jag har helt enkelt gått ut och städat där folk slängt skräp. Vi är rätt så duktiga på det. Men, den tiden är tänkt att hedra Mandela som tjänat sitt land i 67 år. Han fyllde 93 år och jag vill tacka honom för det föredöme som han alltid har varit och är. Detta till skillnad mot den skandalen som nu spelas upp i England. Eller för den delen svälten i Afrika.

Grattis i efterskott, på din 93 års dag.

Följ gärna länken och har du tips på hur jag får in det i wordpress tar jag tacksamt emot det.

Bloggat: Martin Moberg;

Intressant: Mandela

Fler blogginlägg på ÖppnakriskommissionenNetrootsPolitometernBloggar.se

Read more: http://martinmobergsblogg.blogspot.com/2011/07/i-sparen-av-medieskandalen-i-england.html#ixzz1SaRSjVgR



Kommentera

